46 PREHARPAGAN - KWIDZYN
|
|
PreHarpagan to nic innego jak spokojne
rozpoznawanie terenu przyszłego Harpagana. Korzystając z
bliskości Bazy H-46 w Kwidzynie, Mikołaj molestuje mnie nieustannie
zmuszając do odbycia swoistej katorgi w postaci rozpracowywania
przyległego terenu.
PreHarpagan 46 vol.I (28.08.2013) -
miejsce
lądowania Kamieniec
W tej krótkiej relacji będę powoływał się na punkty kontrolne z 22
Harpagana który był się odbył, a jakże całe 12 lat temu.
Parkujemy w okolicy punktu 8 w miejscowości Kamieniec. Mikołaj zapodaje wstępną
trasę. Robota idzie całkiem nieźle i lasami
docieramy do Stankowa. Po drodze
jest sporo piasku lecz nie należy narzekać.
Jak dotarliśmy w okolice Pólka zupełnie nie pamiętam
lecz potem zajarzam, że było nam dane przejechać przez 15 . Omijając
wszelakie asfalty docieramy do Klasztorka. W dalszej drodze zaliczamy
Jaromierz, Klecewo i Czarne Górne docierając do 10. Pora wracać więc
Mikołaj kombinuje trasę na Nową Wioskę. Trafiamy na 3 i potem następuje
wielkie motanie w okolicy Jeziora Klasztornego, i Gliwy. Czas na
zakończenie więc rozjazdowo przejazdem zaliczamy Prabuty i przez
Obrzynowo docieramy do Kamieńca.
Zaliczone 107 km i 4
punkty z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie około 33 punktów w których mogą
być zlokalizowane przyszłe punkty H - zadowolenie 99%.
|
|
PreHarpagan 46 vol.II (31.08.2013) -
miejsce
lądowania Sztum
Nie wiem czy znajduje się tutaj oddział psychiatryczny lecz w Sztumie
parkujemy przy szpitalu miejskim nad którym ma nadzór ministra zdrowia
Bartosza A.
Ruszamy w kierunku Białej Góry z zamiarem zaliczenia po drodze 2.
Motamy się niemiłosiernie lecz odnajdujemy, a wszystko jest takie
proste. Dawną
17 po pokonaniu sporych gruntowych odcinków leśnych
odnajdujemy za to zupełnie bezbłędnie. Mikołaj w miejscowym sklepie
zakupuje kilka czerstwych bułek i tyleż samo pęt podsuszanej kiełbasy.
Zwiedzamy lasy po drodze do Ryjewa i nie mając pewności czujemy zapach
13. Przed Kwidzynem
rozpracowaliśmy Baldram i zjazd na most na Wiśle. W Kwidzynie poznaliśmy
Szczepana który zrobił nam mały wykład w temacie jak dotrzeć do Ośna
przejeżdżając przez Piekarniak i 9. Do 11 docieramy z
małymi przebojami drogowymi. Jeszcze większe przeboje czekają w okolicy
12 i Czarnego Bagna. Czas naglił więc prozaicznie prosto Mikołaj
zadał 19 i nastąpił zjazd do Sztumu.
Przed szpitalem nikt na nas nie czekał z kaftanami bezpieczeństwa.
Zaliczone 100 km i 7 punktów z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie około
66 punktów w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H -
zadowolenie 99%.
|
|
PreHarpagan 46 vol.III (15.09.2013) -
miejsce
lądowania Kwidzyn
Po dwóch duetowych harcach z Mikołajem dzisiaj nastąpiła oficjalna próba
synchronizacji z Grey Wolfem. Rozpracowaniu poddajemy lasy na południe
od bazy w okolicach miejscowości Sadlinki, Gardeja i Dusocin. W
międzyczasie zawitaliśmy, a jakże nad Królową PR Wisłę. Na tym
różnorodnym odcinku łupem padają dawne 6 i 14 oraz nowe
budowle hydrologiczne w środku lasu i nieistniejąca leśniczówka. Lekko
frywolnie przemieszczamy się rozpracowując dukty w kierunku
10
napotykając nieziemskie błotko. Wytrzepując nabyte gratis błoto
przejeżdżamy jeszcze przez starą 5. Przez Cygany i Krzykosy docieramy do
Kwidzyna.
Zaliczone 89 km i 4 punkty z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie około
99 punktów w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H -
zadowolenie 99,99%.
|
|
PreHarpagan 46 vol.IV (29.09.2013) -
miejsce
lądowania Mikołajki Pomorskie
Na ostatnią preHarpaganową próbę udałem się z Mikołajem
i Błasialdem.
Tym razem nie przejechaliśmy przez żaden z punktów 22 Harpagana, chociaż
w trzech momentach byliśmy blisko 12, 11 i 15.
Główne natarcie rekonesansu miało miejsce w lesie w pobliżu miejscowości
Orkusz. Nacieraliśmy dwukrotnie i do tego z czterech stron świata.
W okolicy Woli Sosenki natknęliśmy się na trasę maratonu Skandia.
W kilku miejscach na trasie napotkaliśmy na spore zmiany kartograficzne.
Jak będzie to czytał budowniczy trasy rowerowej to niech sobie nie
myśli, że nas przechytrzy.
Zaliczone 86 km i przejeżdżając w okolicach 3 punktów z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie
jedynie 3 punkty w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H -
zadowolenie 99%.
|
i to było na tyle, a czas pokaże co były
warte nasze jazdy ...
|
|