46 PREHARPAGAN - KWIDZYN

 

PreHarpagan to nic innego jak spokojne rozpoznawanie terenu przyszłego Harpagana. Korzystając z bliskości Bazy H-46 w Kwidzynie, Mikołaj molestuje mnie nieustannie zmuszając do odbycia swoistej katorgi  w postaci rozpracowywania przyległego terenu.

PreHarpagan 46 vol.I (28.08.2013) - miejsce lądowania Kamieniec
W tej krótkiej relacji będę powoływał się na punkty kontrolne z 22 Harpagana który był się odbył, a jakże całe 12 lat temu. Parkujemy w okolicy punktu 8 w miejscowości Kamieniec. Mikołaj zapodaje wstępną trasę. Robota idzie całkiem nieźle i lasami docieramy do Stankowa. Po drodze jest sporo piasku lecz nie należy narzekać. Jak dotarliśmy w okolice Pólka zupełnie nie pamiętam lecz potem zajarzam, że było nam dane przejechać przez 15 . Omijając wszelakie asfalty docieramy do Klasztorka. W dalszej drodze zaliczamy Jaromierz, Klecewo i Czarne Górne docierając do 10. Pora wracać więc Mikołaj kombinuje trasę na Nową Wioskę. Trafiamy na 3 i potem następuje wielkie motanie w okolicy Jeziora Klasztornego, i Gliwy. Czas na zakończenie więc rozjazdowo przejazdem zaliczamy Prabuty i przez Obrzynowo docieramy do Kamieńca.

Zaliczone 107 km i 4 punkty z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie około 33 punktów w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H - zadowolenie 99%.


PreHarpagan 46 vol.II (31.08.2013) - miejsce lądowania Sztum
Nie wiem czy znajduje się tutaj oddział psychiatryczny lecz w Sztumie parkujemy przy szpitalu miejskim nad którym ma nadzór ministra zdrowia Bartosza A.
Ruszamy w kierunku Białej Góry z zamiarem zaliczenia po drodze 2. Motamy się niemiłosiernie lecz odnajdujemy, a wszystko jest takie proste.  Dawną 17 po pokonaniu sporych gruntowych odcinków  leśnych odnajdujemy za to zupełnie bezbłędnie. Mikołaj w miejscowym sklepie zakupuje kilka czerstwych bułek i tyleż samo pęt podsuszanej kiełbasy.
Zwiedzamy lasy po drodze do Ryjewa i nie mając pewności czujemy zapach 13.
Przed Kwidzynem rozpracowaliśmy Baldram i zjazd na most na Wiśle. W Kwidzynie poznaliśmy Szczepana który zrobił nam mały wykład w temacie jak dotrzeć do Ośna przejeżdżając przez Piekarniak i 9. Do 11 docieramy z małymi przebojami drogowymi. Jeszcze większe przeboje czekają w okolicy 12 i Czarnego Bagna. Czas naglił więc prozaicznie prosto Mikołaj zadał 19 i nastąpił zjazd do Sztumu.
Przed szpitalem nikt na nas nie czekał z kaftanami bezpieczeństwa.

Zaliczone 100 km i 7 punktów z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie około 66 punktów w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H - zadowolenie 99%.


PreHarpagan 46 vol.III (15.09.2013) - miejsce lądowania Kwidzyn
Po dwóch duetowych harcach z Mikołajem dzisiaj nastąpiła oficjalna próba synchronizacji z Grey Wolfem. Rozpracowaniu poddajemy lasy na południe od bazy w okolicach miejscowości Sadlinki, Gardeja i Dusocin. W międzyczasie zawitaliśmy, a jakże nad Królową PR Wisłę. Na tym różnorodnym odcinku łupem padają dawne 6 i 14 oraz nowe budowle hydrologiczne w środku lasu i nieistniejąca leśniczówka. Lekko frywolnie przemieszczamy się rozpracowując dukty w kierunku 10 napotykając nieziemskie błotko. Wytrzepując nabyte gratis błoto przejeżdżamy jeszcze przez starą 5. Przez Cygany i Krzykosy docieramy do Kwidzyna.

Zaliczone 89 km i 4 punkty z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie około 99 punktów w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H - zadowolenie 99,99%.


PreHarpagan 46 vol.IV (29.09.2013) - miejsce lądowania Mikołajki Pomorskie
Na ostatnią preHarpaganową próbę udałem się z Mikołajem i Błasialdem. Tym razem nie przejechaliśmy przez żaden z punktów 22 Harpagana, chociaż w trzech momentach byliśmy blisko 12, 11 i 15. Główne natarcie rekonesansu miało miejsce w lesie w pobliżu miejscowości Orkusz. Nacieraliśmy dwukrotnie i do tego z czterech stron świata.
W okolicy Woli Sosenki natknęliśmy się na trasę maratonu Skandia.


W kilku miejscach na trasie napotkaliśmy na spore zmiany kartograficzne. Jak będzie to czytał budowniczy trasy rowerowej to niech sobie nie myśli, że nas przechytrzy.

Zaliczone 86 km i przejeżdżając w okolicach 3 punktów z 22-H. Po drodze wyznaczyliśmy sobie jedynie 3 punkty w których mogą być zlokalizowane przyszłe punkty H - zadowolenie 99%.

 

i to było na tyle, a czas pokaże co były warte nasze jazdy  ...